neděle 4. března 2012

Škola a jiné pohromy



Takže zítra mě to čeká, po "dlouhé" nemoci zpět do školy. Abych řeka pravdu, tak se moc netešim. Mam dodělávat zkoušku a tak jsem z toho ve stresu. Musim jíst abych se mohla učit. Mozek jinak prostě nejede. Pořád se vnitřně uklidňuju že když to nevyjde, tak se nic neděje, svět se nezboří. Ale znáte to, červíček mi hryže dušičku.. takže mě to trápí. Ale snažim se no.
V pátek jdu na ples! Strašně se těšim.. jako malá. Mám ráda to česání, oblíkání, líčení a vybírání doplňků které tomu předchází. Zvlášť když jdete na ples co je tématickej! To je pak fakt boží! Takže doufám že si to všechno pěkně užiju. Mam novinku. Budu si sem psát jídelňáky aby jste mohli vidět co jim a nejim. Ale začnu asi až koncem týdne, protože teď se ještě fakt potřebuju učit a něco do tý hlavy nacpat. Mějte se krásně a plesání zdar!

1 komentář:

  1. Zkoušku zvládneš;)
    Taky mám ráda přípravy na ples. Aspoň na chvíli si vždy připadám jako princezna. Tak si ten ples hlavně užij a potom napiš, jak dopadl;)
    Na jídelníčky se budem těšit.

    OdpovědětVymazat