čtvrtek 26. ledna 2012

Dd 26.1.

Po delší době mam zase chvilku na psaní, dneska jsem absolvovala úspěšně zkoušku. Mam fakt radost, tu mi kazí jen pomyšlení na následující tři. Ale co, s chutí do toho půl je hotovo. Jídlo teď dost flákám, protože se člověk zkrátka furt jen šprtá a sem tam spí. Co naplat. Škole je teď prostě to nejdůležitější. Váhu už jsem taky pěknou chvíli neviděla, protože jsem pořád na koleji a nechci otravovat doma, nehledě na to, že tam ani na učení neni klid. Takže ani nevim jak na tom jsem.
Doufam že to všechno dobře dopadne a zkouškový bude brzy úspěšně za mnou a budu se moct taky věnovat jiným věcem.
Držte mi palce.

1 komentář:

  1. No nejde ani tak o to zkouškové, jako o ty problémy doma.... který bych nepřála ani nejhoršímu nepříteli!!!

    Myslím, že na nový start je jedo kdy přijde, ale já ho potřebuju udělat!!

    OdpovědětVymazat