úterý 10. ledna 2012

Dukanova dieta 2.den

Den druhý, cododat? Zatím je všechno ok, diky bílkovinám žádný hlad. Nic. Ale to se nedá říct o chutích. Jak říká moje kamarádka, jsou dva druhy hladu: emocionální a fyziologický. Ten první se pociťuje od krku nahoru a ten druhý od krku dolů... Bohužel já mívám většinou ten emocionálí. Zkrátka jím i když to není skutečný hlad a le pouze chuť. Takže tahle část je na dietě to nejhorší. Zkrátka máte chuť na to, co nesmíte jíst. Už se těším na překonání prvních striktně bílnovinných dní. Mam chuť si dát jako přílohu zeleninu. Myslim že jediné co mi chybět nebude je pečivo. S tím jsem neměla nikdy problém. Ale třeba chuť na kráný červený jablíčko? Sakra to mi chybí už teď...

Váha 80,7 vyšší než včera, ale věřim že je to přechodné

Žádné komentáře:

Okomentovat