středa 21. září 2011

Středa 21.9. 77,0 kg

Vážně nevím kde dělám chybu, ale váha se prakticky nehnula. Nečekám zázraky. Je mi jasné, že nemůžu zhubnou deset kilo za měsíc. Z těhle představ jsem dávno vyrostla, ale tohle je vážně nemotivující! Teď bych vážně potřebovala nějakou podporu protože když si stoupnu na váhu po několika dnech krásného jídelníčku a pohybu a číslo je pořád stejné je to hnus! Dostala jsem menstruaci takže nevím jestli to nějak souvisí, ale je to hrůza. Ať už ta váha klesne, nebo to snad vzdám!

3 komentáře:

  1. Jo, občas bývají fakt hnusné sny a pak je dobré, se probudit a zjistit, že to tak není.

    Myslím si, že ta váha s mensturací souvisí. A cvičíš? Vůbec bych se tím nestresovala a byla bych v klidu, ono se to zase rozjede.

    OdpovědětVymazat
  2. rozhodně to nevzdávej!!!je to tím, že sportuješ i tím, že máš měsíčky...
    A já ti můžu říct, že po tom, co jsem o prázdninách makala, tak jsem naopak ještě dvě kila přibrala...od té doby na váhu nestoupám, protože jak říkáš, je to demotivující!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Fuj, to je teda taky pěkně škaredý sen. No, to co dneska se mi zdálo takhle poprvé a doufám, že taky naposled

    OdpovědětVymazat