středa 14. září 2011

Úterý 14.9. 77,0 kg


Dnes jsem se rozhodla strávit den ve znamení odpočinku. Je to vážně luxus si to dopřát zatím co jiní chodí do školy, práce. No, i mě to za dva týdny dostihne, takže si říkám , užij si dokud to jde. Rozhodla jsem se koupit si krásnou nejlépe malinovou či růžovou rtěnku. Vždycky jsem se bála používat rtěnky i lesky, protože mám poměrně plné rty a tak jsem se nechtěla ještě zvětšovat. Ale pak jsem si uvědomila že jsem celé roky vlastně zakrývala to co je na mně nejhezčí. Takže jdu do toho!

1 komentář:

  1. Mě taky za chvíli začíná škola a už vidím, že na sebe nebudu mít skoro žádnej čas:/bude to zase takovej ten klasickej koloběh-práce-škola-domů padnout za vlast...
    Jinak je dobře, že zvýrazníš svou přednost. to by měl každý, najít si, co je na nás hezkého a pěkně to podrhnout:)

    OdpovědětVymazat