pátek 17. února 2012

17.2. váha 76kg

Milé dámy, mám toho hodně co vyprávět! Dlouho jsem se neozvala, což mě mrzí, ale stalo se toho hodně... Před 14dny jsem měla ukruté bolesti břicha a jak to dopadlo? Akutní operace. Zánět pobřišnice, prasklé slepé střevo, záchrana vaječníku.
Bohužel to bylo docela vážné, takže o laparoskopii jsem si mohla nechat zdát. Takže mi teď břicho zdobí nemalá jizva. Ale jsem ráda, že jsem v pohodě. Bohužel jsem zameškala některé zkoušky, které si teď budu muset individuálně doplňovat. Ale můžu být ráda, že jsem tu šanci je udělat znovu vůbec dostala.
Na hubnutí teď upřímně řečeno pěkně kašlu, sport mam zakázaný na několik měsíců dopředu. Ale i kdyby ne, tak bych ho stejně asi nezvládala. Dělá mi potíž i normálně chodit, smát se a kašlat...
Takže teď se soustředím jen na uzdravování, ale až budu v pořádku, tak určitě zase začnu naplno sportovat a snad i hubnout. Zatím jdou kila stále dolů. Břicho mám pořád nateklé a tak vypadám jako bych čekala mimono. Ale snad do měsíce splaskne. Díky těm otokům mám pořád pocit jako bych se právě neskutečně přejedla, takže ani nemam moc chuť jíst... Aspoň něco no...

2 komentáře:

  1. :O Chudáčku:( Se slepým střevem jsem měla také dřív nějaké problémy. Vím, jaká to je bolest. Soustřeď se na uzdravení než na hubnutí;) Zdraví je důležitější, je jen jedno ;)
    S Valentýnem s tebou naprosto souhlasím:). Stejně většina lidí nemá ani tušení, jaká je historie Valentýna a odkud se vzal. Dnes je z toho akorát komerční svátek. Raději dostat obyčejnou kytku v jakýkoliv jiný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím Ti moc palce! To, co jsi popsala, vůbec nezní dobře, snad se brzy uzdravíš a tělo při tom, jako milou pozornost, zpracuje nastřádanou energii, kterou jsi měla v plánu shodit*

    OdpovědětVymazat