pátek 24. února 2012

Láska nebo kamarádství?



Co je pro vás důležitější? Kamarádství nebo pratnerství...
Já mam teda jasno a vždycky jsem měla, ale spousta lidí to nechápe, což mě přivádí na myšlenku zeptat se, jak to vidíte vy?
Pro mě byli vždycky důležitější kamarádi. Je to tak, možná je to k vztahu sobecké, ale kamarádi jsou kamarádi. Je větší pravděpodobnost že se nepohodnete s partnerem, než s dlouholetým kamarádem. Váš vztah nikdy nenarušuje žádný sexuální podtext. Vždycky jsem měla pocit že kamarádce můžu říct cokoli, ale chlapovi? No, ne že bych nemohla ale vlastně nechci. Copak chlapi pochopí to naše neustálí bloumání o různých věcech. Většinou přestanou v polovině poslouchat a pak odkývají všechno co chceme. Nedivím se. Myslí jinak a debata o dokanalých šatech, botách nebo nedej bože našich pocitech je nezajímá.
Dokonalým důkazem že myslí jinak je i to že většina chlapů odmítá hodnotit ostatní muže. Proč? Na oktázku jestli se ti tenhle chlap líbí odpoví: sem snad teplej? Já taky dokážu posoudit jestli je jiná ženská pěkná, jestli má hezký nohy, vlasy, prsa nebo prdel.. Prostě to beru jako normální věc.
Zatímco když se o věcech bavíte s kamarádama je všechno mnohem otevřenější, nebojí se říct pravdu. Nic není tabu. Možná je to proto že se nesnaží udělat dojem, jsou sami sebou. Vědí že je máte rádi takový jací doopravdy jsou.
Co myslíte? Přátelé nebo partneři?

2 komentáře:

  1. No nemyslím si, že se budu cítit fajn, do plavek se opravdu letos ještě chystat nebudu. K tvému článku zajímavě napsaná, chytře napsaná ale na otázku ti nemůžu odpovědět, protože sama nevím...

    OdpovědětVymazat
  2. Sama nevím, ale nejspíš partner, protože v něm zároveň vidím svého nejlepšího přítele. Myslím, že je důležité se s ním bavit o všem, prostě si rozumět:). Ale o holčičích věcech si nejlépe promluvím s kamarádkou, má stejně myšlení jako já. Takže nakonec vlastně nevím :D

    OdpovědětVymazat