čtvrtek 23. února 2012

Hubnutí? Jak snadné!

Nevím proč, ale v poslední době mam nekonečnou sebekontrolu. Prostě bych vydržela klidně několik dní nejíst a nic mi to nedělá! Nevím jak a kdy se to stalo, ale je to tak. Nehladovím, dokonce bych řela že jím víc než předtím, protože mam strach aby se mi všechny ty stehy v břiše dobře hojili a abych si neoslabila tělo a nedostala infekci.
Ale v pátek a sobotu jsem skoro nic nejdela. Učila jsem se a tak jsem na to vlastně nějak zapoměla a divila jsem se, jak je to možný. Dokonce jsem měla pocit že se vlastně cítím mnohlem líp, než když jsem se najedla. Protože jak mam rozvrtané střeva, tak trávení zkrátka bolí.
Takže teď spíš bojuju s bolestí, abych jedla a byla zdravá. Neberte to špatně, nikdy jsem nebyla a ani nikdy nebudu anorektička. Ale najednou mi hubnutí příjde tak snadný, protože mam chuť sporotvat (což nemůžu) a nemam skoro chuť k jídlu... No asi to vážně funguje tak, že když člověk chce, tak to nejde a když přestane chtít, stane se to samo..

4 komentáře:

  1. Děkuji za komentář:)) a at se dari i tobe:))
    Ashley - wannabefit.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo! Ty se máš ;) Taky bych chtěla, aby to pro mě bylo tak snadné ;) I když dneska jsem jedla podle připraveného jídeláku a cítím se celkem sytá, i když jsem ho ani neporušila :)

    Přeji zdraví! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Právěže, to byl nejlepší:(( a opravdu se mi to pořád vrací Grrrrr. :// aspoň mam na co zvpomínat no :D

    OdpovědětVymazat
  4. se máš..já poslední dobou skoro nejím a jeste jsem přibrala..

    OdpovědětVymazat